Klänningar

Sommarsköna skor och rar klänning

Inlägg i reklamsamarbete med Cellbes

Hej vänner. Jag hoppas ni har en fin start på lördagen. Själv ligger jag i sängen i Osby och har just löst Melodikrysset.

För ja, jag är i byn igen. Den här gången för att vara med på bouppteckningen efter pappa. Den var igår. Det är en del kvar att fixa men sen är det förhoppningsvis klart med allt det praktiska. Det hände en speciell sak där, men det kan jag ta mer om en annan gång.

Nu tänker jag typ en vecka framåt till midsommarafton. Jag vet inte än hur det blir då Thomas kanske ska jobba. Det är otroligt frustrerande att inte kunna planera ordentligt. Men något blir det väl och klänning tänker jag ha.

Kanske har jag denna blomsteräng på mig?
Länk klänning (ser att den är slut i många storlekar men ett tips är att sätta den på bevakning då många beställer flera storlekar osv)
Det är så himla fint mönster. Offwhite och massor av blommor. 🌸
Smock upptill. Den fladdrar lite vid byst/armhål på mig så ev kunde jag haft en storlek mindre. Men nu blir det den här (50/52) så får jag väl sätta några stygn. Eller bara låta det vara.
Jag tog foto utomhus först men ljuset var sådär den dagen. Kan vi få tillbaka det fina igen tack.
Här har hon bruna sandaler till och de passar ju utmärkt. Jag hade vita gympaskor som ni ser.

Här kommer ett gäng skor till för oss som har svårt för att gå i klackar och föredrar sköna skor på sommaren.

Länk kilklacks sandalett Jag vet inte om jag klarar dessa, men kanske. Jag önskar det idag för de här måste ju vara ultimata sommarsandaletter som passar till det allra mesta.


Länk sandalett De här är på gränsen till för tantiga för mig. Men till rätt kläder kan de funka och jag tror att de är sköna, så jag hade gärna testat dessa.

Länk skechers Vita gympaskor är ett måste för mig på våren och sommaren. Jag har mina i stort sett varje dag. Här ett par vita slip ins som man bara trampan in foten i då hälkappan är styv och inte viks.

Länk skinnsandal Svarta sandaler i den här typen är ett annat måste för mig. Jag har mina väldigt ofta och till både klänning och byxor.

Länk rosa skinnsandal Eller varför inte i rosa? Så fina!

Länk svart sandal Remmar på sandalerna gör ju att de sitter ordentligt på foten vilket är skönt om man ska ha dem på en längre tid. Såna här i chunky modell funkar fint till både jeans och klänning.

Länk svart remsandal Eller om man vill ha en nättare modell så finns de här till exempel.

Det var dagens tips. Nu ska jag snart ta en dusch och sätta igång med det praktiska. Jag hoppas dessutom att duschen kan hjälpa till med låsningen jag fått vid vänster skulderblad för det gör ont bara att andas.

Ha en fin lördag alla ❤️❤️❤️

Sommarsköna skor och rar klänning Läs mer »

Midsommarklänningar

Inlägget innehåller reklamlänkar till Ellos, Lindex, Cellbes, Bonprix och Kappahl

Hej på er. Jag hoppas ni mår bra och har en skön kväll. För egen del sitter jag just nu och målar naglarna och ska sen laga middag. Men innan jag målar klart och rotar loss i frysen efter något ätbart så tänkte jag tipsa om midsommarkläder. För alldeles oavsett om man firar stort, litet eller inte alls så ska man ju ha kläder på sig. För min del brukar det alltid vara klänning som gäller på midsommarafton, oavsett hur jag firar, så därför tänkte jag tipsa sådana.

Just de här är ganska romantiska och feminina. Självklart kan man ha svart också om man känner för det, men det tipsar jag alltid om annars så idag är det bannat. DESSUTOM så finns många av klänningarna jag tipsar om här även i andra färger så ni vet det om ni ser en rosa och tänker att den hade jag velat ha i annan färg, så KAN det finnas.

De olika butikerna har ju en miljon olika klänningar och många av dem går tyvärr bara upp till storlekar som inte passar mig, så här har jag tagit såna som finns (om de inte är slutsålda…jag har inte kollat alla idag) i min storlek. Jag vet att Cellbes brukar vara snabba att skicka, Ellos är också snabba och har dessutom express, Bonprix minns jag inte hur deras snabbhet är. Lindex och Kappahl är långsammare när de har kampanjer har jag märkt.

Ellos
Länk till Ellos här

Ellos har ju väldigt ofta rabatter av olika slag. Är man medlem brukar man dessutom få erbjudanden via mail och sms. Just nu har man till exempel 30% på ett köp med koden ELLOSDAYS. Och precis som många andra numera så gäller det om man köper minst 2 produkter. Ellos har ju dessutom express om man vill vara helt säker på att hinna få till nästa fredag.


Men så fin! Den här vill jag prova. Ljuvlig! Länk maxi storblommig omlott.

Snyggt tapetmönstrad sticker ut bland de blommiga. Länk tapetmönstrad klänning.

Sicken rar ärta till klänning. Med hålmönstrat och allt! Yes please. Från Ellos plus så den här finns från storlek L och uppåt. Länk hålmönstrad rosa klänning.
Samma som den rosa ovan. Det blir väl inte mer midsommar (eller student) än såhär? Länk som ovan.

Vit med 3D blommor. Så ljuv, så söt. Länk tredimensionell blomklänning
Samma som ovan fast i gult. Samma länk som den vita här ovan.

En rar och söt sommarklänning. Funkar vid många tillfällen och även till vardags. Länk blomklänning.

Yes, det blir många blommiga klänningar här och jag väljer de som jag själv kan tänka mig så det blir med andra ord inte så många småblommiga här. Den här är ju också så sommarsöt.
Länk rosa blomklänning.

Om man föredrar ärm på klänningen så har ni en hålmönstrad fining här. Länk rosa långärmad.

Och för den som inte är pastellig så kommer det en brunprickig här. (finns även i blåblom mönstrad) Länk prickig.

Lindex
Länk till Lindex här

Lindex har 25% rabatt igen vid köp av minst 2 varor.


Den här och en krans av prästkragar på hjässan så är man midsommarsnygg. Länk rödblommig klänning.

Rosa med röda rosor. Så sommarsöt. Länk rosklänning (den här verkar vara slut i många storlekar online)

Den här visade jag också i inlägget längre ner. Så söt. Länk blårandig (också slut i de mindre storlekarna men kanske kommer in igen?)

Cellbes
Länk Cellbes här

Cellbes har också rea på många sommarplagg nu och det är säsongens och inget gammalt skräp från tidigare år de inte blivit av med. Utan det här är en bra rea.


Cellbes klassiker. Skön och passar både till fest och vardag. Länk grönkrinklad klänning

Den här har jag flera av i olika färgerför jag tycker att modellen är smickrande och den är skön på. Länk korallklänning

Mjuk, skön och lagom sommarfin. Länk jeansklänning

Som en sommaräng på offwhite botten. Den här har jag och tänkte visa i eget inlägg. Länk sommarängsklänning

Den här blir det kanske för mig i år på midsommarafton. Den är så fin att jag tänkte beställa i nougat också. Länk gul krinklad.

Är ju en sucker för gult just nu som sagt. Spets med satindetaljer. Länk gul spetsklänning

Festfin klänning i gammelrosa toner. Länk gammelrosa klänning (det finns en sånhär fast i mer rosalila toner i stl 54/56 i min bloppis om ni scrollar ner till den)

Den här tomatröda trikåklänningen lyser upp varje midsommarfest. Länk tomatröd klänning (finns i två färger till)

Hålmönstrad babyblå. Jag hade en liknande fast vit och kortare förra midsommar. Skön och lagom fin. Länk blå hålmönstrad

Bonprix
Länk till Bonprix här

Bonprix har också många fina sommarklänningar att välja bland så jag har bara tagit ytterst få och inte de allra tjusigaste, de kan få komma i ett bröllopsgäst-inlägg om ni är sugna på ett sådant. Men här kommer i alla fall några.


Till midsommar såväl som till bröllop och romantiska middagar. Länk maxi blommig

Så feminin och romantisk. Och hålmönstrat… love. Länk rosa hålmönstrad

En del vill ha lång ärm. Och citroner gillar vi ju. Länk citronklänning

Spets i toppen och blommor på kjolen i denna glada klänning. Länk blåblommig klänning

Ljuvligt söt meshklänning med blommor. Länk meshklänning

Kappahl
Länk till Kappahl här

Kappahl har inte så många sommarklänningar jag gillar just nu(i min storlek i alla fall), förutom från Newbie men de är dels ganska dyra och dels har jag inte provat dem så jag vet inte hur deras storlekar är. Därför blir det bara en enda från dem just nu i midsommarinlägget.


Den här rutiga är ju söt(även om modellen ser ut som Tragiska Ture här) så den här jag tänkt prova. Länk rutig klänning.

Midsommarklänningar Läs mer »

25 procent till och med idag

Inlägg i reklamsamarbete med Cellbes

Idag är sista dagen för Cellbes medlemsdagar då de har 25% på allt. Så då tänkte jag visa ett par nya klänningar och några gamla favoriter.

Länk till Cellbes


Den här jeansklänningen är verkligen så mjuk och skön. Länk jeansklänning
Den swoshar kring benen och är luftig och skön på. Det enda jag skulle anmärka på är kanske att jag hade velat ha axelbanden liiite längre isär, men det funkar såhär också.
Längden på mig. Jag har klänningen i 50/52.
Kul grej. När jag var på väg ut från Emporia(galleria) och satte mig i bilen där jag vred mig åt höger för att sätta väskan på golvet så dök det upp en kvinna i dörren (som jag inte hunnit stänga). Jag studsade en halvmeter. Men hon ville bara berätta att jag gått omkring med en stor prislapp(utan pris) dinglandes på ryggen. Så hon stoppade ner den åt mig. Haha.
Och här är stråväskan igen. Jag provade som sagt den till allt… 😄 Länk i förra inlägget.
Här är en smockklänning till. Den är offwhite och mörkgrön. Trikåklänning med skönt fall i kjolen. Länk grönmönstrad klänning.
Funkar till sneakers såväl som till sandler.
Längden. Jag har 50/52 i den här också.

Den här har jag visat förut och den är verkligen en favoritklänning hos mig. En man kan slänga på bara men ändå se hyfsad ut liksom.

En ”vi ska iväg och handla nu, jag måste slänga på något snabbt”. Eller ”skrota runt i hemma”. Eller vad som egentligen. Love it och har den i flera färger.

Färgerna som finns. Det kommer bli en svart till för mig. Jag har den i 50/52. Länk trikåklänning.

Det var några tips från mig 😊

25 procent till och med idag Läs mer »

Flera finfina klänningar

Inlägget innehåller reklamlänkar till Lindex och Cellbes.

Hej på er alla och glad nationaldag! Jag har inga speciella planer för dagen(T är i N.Y) men lite shopping kan man ju alltid klämma in…

Idag har Lindex 25% (för medlemmar och om man köper minst två varor) så jag tänkte passa på att visa vad jag provade igår.

Länk till Lindex här.

Jag har provat och visat den här tidigare, fast då med bilder från ett Lindex med kass belysning. Så nu provade jag och fotade igen.
Länk rosa klänning
Jag råkade blinka här, men man ser klänningen bra(fast lite mer rosa i verkligheten). Är väldigt förtjust i denna och vill ha den. Jag har xxl här (som tyvärr är slut online just nu).
Jag trivs så bra i den här. Jag känner mig fin. Gå på kalas och fest-fin.
Mer om väskan längre ner…

Den rosa ovan finns även i gult och svart. Så jag provade den gula också. Dock fanns den inte i xxl på Emporia så den här är i xl. Jag vill dock ha den större storleken. Men annars är den här också jättesöt. Länk gul klänning

Jag hittar inte den gula koftan online, kanske för att den är på rea. Finns även i ljusrosa, ljusblå, klarblå, marinblå, vit osv… En perfekt sommarkofta. Tror den gula låg på 249:- eller nåt sånt.

Det är deras standardkoftor från Holly & Whyte. Tror jag har svart, ljusrosa, plommon och röd. Här är den vita. Länk kofta

Jag blev helt kär i den här pastelliga stråväskan som passar till i stort sett allt i sommar. Länk väska
Jag testade väskan till flera av klänningarna jag provade, inklusive den jag hade på mig när jag kom. Love it ❤️
Rost är normalt inte en färg jag tittar på, men nu sneglar jag en del mot flera nyanser av brunt. Och den här verkade så sval (jag var supervarm när jag letade klänningar). Så jag tog in den i provhytten. Länk rostfärgad klänning
Och ja, jag blev jätteförtjust i den här. Jag vill haaaa! Tunn och härlig. Slut online dock. Jag har xl på mig och det räcker.

Jag hade nog testat att sprätta den här sömmen tror jag.

Jag kom att tänka på de här sandalerna till klänningen, de ser ut att matcha väldigt fint. Länk brun sandal

Och så provade jag några lite kortare klänningar. Den här går till strax ovanför knäna på mig. Länk randig klänning
Den är i bäckebölja och är riktigt söt tycker jag. Skärp eller inte är en smaksak. Jag har xl på mig här. Finns även i xxl.
Den här är i samma modell som den blårandiga. Länk vit klänning
Väldigt söt och somrig. Den här föredrar jag utan skärp så jag testade inte att knyta. Men det finns där. Har xl i den här men även den finns i xxl.

Broderi anglais på ärmarna. Det är så himla fint.

Faktum är att jag hittade mycket fint på Lindex nu. Ibland hittar jag inget alls jag gillar, men nu hade jag famnen full och såg ändå mer jag gillade och hade velat prova. Det här räckte dock mer än väl, speciellt som jag testade en del flera gånger, plus en del jag inte alls passade i…

Flera finfina klänningar Läs mer »

Triss i sött från Lindex

Inlägget innehåller reklamlänkar till Lindex

I måndags innan jag skulle åka till mamma så körde jag till Lindex i Limhamn för att lämna tillbaka en bikini. Fin, men jag kände att jag inte har råd att behålla både en svart och en röd när jag dessutom har ett gäng andra redan. Jag ska visa den svarta sen.

Hur som så stegade jag in och såg så många fina plagg. Det går verkligen upp och ner med om jag hittar plagg jag gillar på Lindex. I långa perioder hittar jag knappt något, och sen jäklar hittar jag massor!

Som nu. Jag som inte hade fixat mig för att prova, och definitivt inte för att fota. Men nu blev det så ändå.

Ovanpå att jag inte förberett mig utseendemässigt så har den här butiken skitbelysning. Såna lampor som lyser uppifrån och ger fula skuggor både i ansikte och på kläderna. Nu får ni helt enkelt kisa och se på produktbilderna och sen se ungefär hur de sitter på mig.

Men eftersom Lindex har 25% på klänningar och kjolar så kör vi ändå. (man behöver köpa två produkter för att få rabatten men det finns ju tshirts, linnen, accessoarer osv)

Länk Lindex här

Den här rosa blev jag mest förtjust i när den kom på. Jag kände mig helt enkelt fin i denna.
Länk rosa klänning
Lagom längd, magen blev inte accentuerad och ja,,, söt. Har xxl här.
Det var svårt att få till rätt färg på mina bilder men här ser ni produktbilderna.
Finns även i gult och svart.
Såhär ser den ut i närbild. Jag tror den är virkad och så är det en underklänning.
Och den här randiga. Den här jag sett på bild så jag var ju tvungen att testa. Så fin kalasklänning! Länk randig klänning
Gillar den här fast det inte är min vanliga stil. Hade xl på mig.
Midjan sitter längre ner på modellen, men så är det ju – desto större byst, ju mer åker midjan upp liksom.
När jag såg den här röda var jag ju tvungen att prova. Är en sucker för rött. Länk blommig klänning
Den är söt men jag behöver prova igen när jag känner mig finare och provhyttens ljus inte lyser ner på hjässan och ger fula skuggor. Jag hade xxl här.
Här utan fula skuggor.
Söt och skön. Den är inte stretchig utan i vävt tyg.

Triss i sött från Lindex Läs mer »

Två av pastellklänningarna provade

Inlägget innehåller reklamlänkar till Cellbes.se

Nu är jag hemma i Bunkeflostrand igen. Jag hade med mig mamma som var här i två dagar. Vi var bland annat en sväng på Emporia för att kolla kläder. Jag testade mina Lindexklänningar igen (mer om dem i nästa inlägg) och passade även på att prova mina andra två klänningar jag just hade hämtat ut på posten (det var ingen kö till provrummen plus att jag är snabb som vinden om någon undrar över detta).

Här är den gula klänningen jag visade för inte så längesen. Nu har den kommit och så här ser den ut på mig. Svarta underkläder är inte optimalt utan röda är ju det som syns minst under ljusa kläder. Jag måste skaffa mig ett rött set helt enkelt. Dock är det inte så gott om rött på sommaren, men jag ska leta. Länk gul klänning

Jag tycker att den är fin och tror att jag kommer trivas i den här. Färgen är mjukt pastellgul och jag känner mig mer som en krämig ägglikör än som en påskkyckling i den här 😀 Jag har storlek 50/52 i denna.

Så här ser produktbilden ut. Den finns även i nougat. Kan rekommendera denna. Just nu även med rabatt så passa på om ni blir sugna.

Och så den här krinklade klänningen. Jag tog som sagt bara upp den direkt från påsen så det ser ut som om jag sovit i den, men den ÄR fin. Och ännu finare när jag steamat den. Jag har 50/52 i den här också. Länk rosa klänning

Den här (och den gula) fick även tummen upp från mamma när hon såg dem. Bra modeller som man liksom trivs i. Vill man inte ha ljusrosa finns den i 7 andra färger också.

Så här ska den ju se ut. Får visa bild igen sen när jag fixat till min egen klänning.

Ja det var första klädprovningen på ett bra tag. Det kommer mer snart. Kram på er

Två av pastellklänningarna provade Läs mer »

Glassiga sommarklänningar

Inlägget innehåller reklamlänkar till Cellbes

Under tiden jag varit hos mamma har jag mest haft svarta mjuka kläder på mig. Jag packade ju i en hast och då blev det så. Och det trivs jag i.

Men nu när det varit härligt väder några dagar så börjar även en gammal svartälskare som jag vilja ha lite vårigare färger.

Som de här klänningarna i glassiga färger.

Den här klänningsningsmodellen finns i många färger, förutom de här fyra i t ex starkrosa (säger msn ens cerise längre?) och blå. Jag har för mig att jag har den i ljusgrön , starkrosa(säger man cerise numera?) och kanske svart.
Länk volangklänning.
Jag tror det blir en rosa också för dem här är skön, lättburen och skrynklar inte mkt här jag för mig. Den är redan krinklad i tyget dessutom. Jag har 50/52 i den här modellen.
Här i cerise.
Och den gröna (lite skrynklig när man tar tar den direkt från påsen).
För att variera mig lite så blir det en gul också, fast i den här modellen istället för den översta. Nån måtta får det ju vara. Länk gul klänning.
Den här när man fått lite solbränna kanske blir bra tänker jag. Finns även i nougat.
Och så är jag ju förtjust i det här materialet. Jag har redan flera klänningar i det. Smickrande för figuren, skrynklar inte(perfekt på resa) och passar till vardag som fest.

Det var dagens klänningstips, hoppas ni gillar 🩷💚💛

Glassiga sommarklänningar Läs mer »

Klänningar i blå toner

Inlägg i reklamsamarbete med Cellbes

Nu är det lördag och jag och Thomas sitter båda två med våra datorer och jobbar lite, snart är det dags att påbörja middagen. Jag tror dock det blir något jag inte lagar, utan gör liksom. Enkelt. Nämligen våfflor. Fast matiga våfflor med räkor, creme fraiche, rödlök och röd caviar. Och så en med sylt som efterrätt 🙂 Är det lördag så är det.

Och nästa vecka är det påsk. Om man ska hitta på något med familj eller vänner då vill man kanske vara lite piffad och inte kuta runt i svarta leggings och svart tunika som varit mina go-to hela vintern. Som en pyjamas och det är ju så gött. Med lång kappa utanpå så kan man ha det på ica också, hehe.
Men nu börjar det bli vår och dags att kanske hoppa ur tajtsen lite och in i klänningar.

Här kommer två jag testade innan jag åkte upp till mamma och pappa när han låg på sjukhus. Så det är samma tillfälle som andra bilder och därmed samma grynighet, men ni får stå ut. Bättre bilder kommer sen, men det är ju synd att vaska de här känner jag för man ser ju ändå kläderna.

Här är en krinklad mörkblå klänning med vitt broderi. Det ser lite fel ut med längden på mig för enligt bilden går den typ till fötterna. Det gör den egentligen inte utan typ mellan vaden och vristen nånstans. Jag har storlek 50/52 på mig. Länk broderiklänning.

Den här finns även i terracotta. Jag hade ju gärna sett den i svart med vitt, men det är ju jag, haha. Den sitter ganska löst i modellen.

Såhär sitter den på Cellbes modell och det var därför jag fastnade för den.

En fin klänning, men om jag behåller så lägger jag nog upp den lite.

Och här har vi en annan lös och ledig klänning i jeansliknande tyg. Fast tunt tyg då, inte denim.Den här är på kampanj nu dessutom. Länk jeansklänning.

Broderier runt halsen, smock på äarmarna och avskuren mellan midjan och bysten nånstans. Väldigt skön att ha på sig då den är så lätt och luftig.

Ja ni får ignorera tvätten i bakgrunden och sånt. Men det är så det ser ut hos oss allt som oftast.Jag är inte sådär tillrättalagd och perfekt utan här är det diskbänksrealism 😉 Och så kan ni titta på klänningen istället. Även den kommer jag att lägga upp lite om jag behåller den.

Hon ser väldigt piffig ut i klänningen. Jag gillar att Cellbes hänger på i modet och stylar med sneakers för det är vad jag själv hade haft till. Och i sommar kanske platta skinnsandaler.

Skön och fin, och enkel att lägga upp om man som jag vill ha den lite kortare. Fast för en del är den säkert perfekt i längden. Ni vet, tycke och smak 🙂

By the way, Cellbes brukar vara supersnabba att skicka sina paket så om ni vill ha till påsk hinner ni nog få det. Jag fick i alla fall jeansen jag bytte till ljusare färg på två dagar.

Klänningar i blå toner Läs mer »

Paljetter till nyår

Inlägget innehåller reklamlänkar till Cellbes

Jäklar vad snabbt det går nu! Tiden till julafton alltså. Jag ligger väl ganska bra till i tid med klappar och sånt men det är saker kvar att göra såklart.

Men sen är det ju snart nyår också. Där har jag, eller vi snarare, inga planer än så jag får se vad det blir eller inte blir. Men en festlig klänning blir det oavsett för är det nyårsafton så är det.

Och paljetter är ju festligt. I alla fall om de inte rivs, sticks och är svintunga som en del paljettklänningar jag provat är.

Här kommer två som inte sticks alls och som är på rea just nu.

Den här gröna är så fin i färgen tycker jag.
Länk grön paljettklänning.
Jag har storlek 50/52 i den här.
Nackdelen med paljetter väl är de kan trassla in sig i varann.
Den har en underklänning som gör att den är skön att ha på sig.
Lite lösare passform på modellen än på mig.
Sen har jag den här i både svart och guldsilver(som den här är) sedan förra året. Den här går in mer i midjan medan den gröna är rakare i modellen.
Kortare ärm på den här men med samma underklänning så den blir skön att bära. Den är slut i de större storlekarna men en del finns kvar. Finns även i svart men vet inte tillgängligheten. Länk ljus paljettklänning
Innan jag testade den här förra året hade jag lovat mig själv att skippa paljetter för jag provade och blev lika besviken varje gång när de rev mig och aldrig var fina på.
Men ni ser ju hur nöjd jag ser ut här 😄

Det var två av reafynden ni kan göra just nu. Fler tips kommer. Sköna klänningar att ha till både vardags och halvfint liksom.

Paljetter till nyår Läs mer »

Den här blir det kanske

Inlägget innehåller reklamlänk till Cellbes

Jag pumpar på med några inlägg till, är det black week så är det. Jag ska själv iväg idag och fynda lite på rean är tanken. Prylar dock, inte kläder. Eller jo jag behöver strumpbyxor så det ska också inhandlas.

Som ni förstår så är svart min go to färg. Men jag känner mig även hemma i rött så det har blivit en del rödklädda bilder på sistone. Och här kommer en till. Länk röd stickad klänning (och ja jag vitade mina tänder lite här, haha)
Den här finns även i svart och grått och jag tvekade lite över vilken jag skulle välja och det blev rött till slut. Kanske det här är min julaftonsklänning?
Mjuk och bekväm, precis som jag vill ha det.
Jag skulle kalla det lusekoftemönster..ish men jag lärde mig att det heter jacquardmönster.
Jag har 50/52 i den här.

Här är alla färger den finns i. Kampanj även på denna just nu och jag vet inte hur länge den varar. Till och med idag söndag antar jag.

Den här blir det kanske Läs mer »