Sommarsköna skor och rar klänning

Inlägg i reklamsamarbete med Cellbes

Hej vänner. Jag hoppas ni har en fin start på lördagen. Själv ligger jag i sängen i Osby och har just löst Melodikrysset.

För ja, jag är i byn igen. Den här gången för att vara med på bouppteckningen efter pappa. Den var igår. Det är en del kvar att fixa men sen är det förhoppningsvis klart med allt det praktiska. Det hände en speciell sak där, men det kan jag ta mer om en annan gång.

Nu tänker jag typ en vecka framåt till midsommarafton. Jag vet inte än hur det blir då Thomas kanske ska jobba. Det är otroligt frustrerande att inte kunna planera ordentligt. Men något blir det väl och klänning tänker jag ha.

Kanske har jag denna blomsteräng på mig?
Länk klänning (ser att den är slut i många storlekar men ett tips är att sätta den på bevakning då många beställer flera storlekar osv)
Det är så himla fint mönster. Offwhite och massor av blommor. 🌸
Smock upptill. Den fladdrar lite vid byst/armhål på mig så ev kunde jag haft en storlek mindre. Men nu blir det den här (50/52) så får jag väl sätta några stygn. Eller bara låta det vara.
Jag tog foto utomhus först men ljuset var sådär den dagen. Kan vi få tillbaka det fina igen tack.
Här har hon bruna sandaler till och de passar ju utmärkt. Jag hade vita gympaskor som ni ser.

Här kommer ett gäng skor till för oss som har svårt för att gå i klackar och föredrar sköna skor på sommaren.

Länk kilklacks sandalett Jag vet inte om jag klarar dessa, men kanske. Jag önskar det idag för de här måste ju vara ultimata sommarsandaletter som passar till det allra mesta.


Länk sandalett De här är på gränsen till för tantiga för mig. Men till rätt kläder kan de funka och jag tror att de är sköna, så jag hade gärna testat dessa.

Länk skechers Vita gympaskor är ett måste för mig på våren och sommaren. Jag har mina i stort sett varje dag. Här ett par vita slip ins som man bara trampan in foten i då hälkappan är styv och inte viks.

Länk skinnsandal Svarta sandaler i den här typen är ett annat måste för mig. Jag har mina väldigt ofta och till både klänning och byxor.

Länk rosa skinnsandal Eller varför inte i rosa? Så fina!

Länk svart sandal Remmar på sandalerna gör ju att de sitter ordentligt på foten vilket är skönt om man ska ha dem på en längre tid. Såna här i chunky modell funkar fint till både jeans och klänning.

Länk svart remsandal Eller om man vill ha en nättare modell så finns de här till exempel.

Det var dagens tips. Nu ska jag snart ta en dusch och sätta igång med det praktiska. Jag hoppas dessutom att duschen kan hjälpa till med låsningen jag fått vid vänster skulderblad för det gör ont bara att andas.

Ha en fin lördag alla ❤️❤️❤️

Sommarsköna skor och rar klänning Läs mer »