Hej på er. Nu håller jag på för fullt med att rensa i min garderob. Så mycket kläder och så lite plats! Därför måste jag helt enkelt sälja, skänka och slänga.
Så småningom ska jag kasta ut den dumma garderoben jag har och skaffa mig nya, större och fler.
Jag har tänkt lägga upp kläder på Vinted men börjar med en klassisk bloppis för er, mina läsare, tänker jag.
Vill ni köpa så skriv till babloppis@gmail.com. (kollar bara den mailen när jag har en aktiv bloppis).
Köparen betalar frakt som jag skickar spårbart med Postnord.
Kram!









Jag kommer inte orka lägga upp.
























Jag har mer att sälja men jag tar det här först.
Sedan har vi det här som ligger på Vinted. Jag heter modepolisen där.
Om ni inte har konto på Vinted får ni gärna använda min tipslänk: https://www.vinted.se/invite/modepolisen


Och så ligger där lite annat också. Kommer lägga ut mer.
